Mobiili jäsenkortti

12.2.2020

AKT:N UUSI MOBIILISOVELLUS

Sovellusta ei tarvitse ladata erikseen sovelluskaupasta, vaan se ladataan suoraan verkkosivuosoitteen kautta:

Kun avaat ensimmäisen kerran AKT sovelluksen, sinun tulee kirjautua sisään jäsennumerollasi ja salasanalla. Sama kirjautuminen kuin extranettiin. Salasana on ensimmäisellä kerralla henkilötunnuksesi loppuosa, mutta jos olet jo kirjautunut esim. eAsiointiin tai extranettiin liiton verkkosivuilla käytä samaa salasanaa kirjautuessasi mobiilisovellukseen.

SOVELLUS ON KÄYTÖSSÄ VAIN JÄSENILLE

Jäsenkortti näkyy ensimmäisenä. Jäsennumero, Sopimusala, Liittymispäivä, Sähköpostiosoite ja Puhelinnumero päivittyvät suoraan jäsenrekisteritiedoista. Aluetoimiston nimi ja tiedot linkittyvät suoraan henkilön alueen mukaan, mikä tulee jäsenrekisteritiedoista. Jäsenkortti -sivulta löytyvät myös oman alueesi aluetoimiston yhteystiedot.
Sovelluksen sisältöä kehitetään koko ajan. Myöhemmin sovelluksessa tulee toimimaan yksi kirjautuminen, joten kun olet kirjautuneena mobiilisovellukseen sinun ei tarvitse kirjautua uudelleen eAsiointiin tai extranettiin.

KOMMENTIT JA PALAUTTEET

Kommentit ja kehitysideat Anne-Maarit Vallille puhelimitse 09 6131 1203 tai sähköpostilla anne-maarit.valli@akt.fi.