Nuorisoristeily/koulutus matka Tallinna 28.9-29.9.2019

13.8.2019

Nuorisoristeily Tallinnaan 28.-29.9! Mikkelin automiehet järjestää 22-tunnin nuorisoristeilyn Tallinnaan, matka on tarkoitettu Mikkelin Automiehet 012:n alle 35-vuotiaille jäsenille. Osasto tarjoaa kuljetukset, risteilyn ja buffet-ruokailun laivassa. Lauantai 28.9 ⦁ Lähtö klo 14.30 Mikkelin torin tilausajopysäkiltä. ⦁ Klo 17.30 saapuminen Helsingin Länsisatamaan. ⦁ Klo 18.30 Silja Europa lähtee kohti Tallinnaa. ⦁ Klo 18.30-20.30 koulutus laivan kokoustilassa. ⦁ Klo 20.30 Päivällinen laivan buffet-ravintolassa. Sunnuntai 29.9 ⦁ Saapuminen Tallinnaan klo 8.00, 4 tuntia aikaa käydä maissa. ⦁ Laiva lähtee Tallinnasta klo 12.00 kohti Helsinkiä. ⦁ Laiva saapuu Helsinkiin klo 16.00. ⦁ Takaisin Mikkelissä noin klo 19.30. Meno-paluukuljetukset Savonlinjan tilausajobussilla, laivalla majoitutaan b-luokan kahden hengen hyteissä. Paikkoja on ainoastaan 15-hengelle, joten kaikki halukkaat eivät välttämättä pääse mukaan. Sitovat ilmoittautumiset 30.8 mennessä tekstiviestitse numeroon 050 5713270. Ilmoita viestissä syntymäaikasi ja nimesi. Arto Kähärä Nuorisovastaava